poniedziałek, 10 listopada 2014

Karina

Cześć! Jestem Karina Abir, to po arabsku znaczy "zapach". Urodziłam się w normalnym domu, w miasteczku Laseczno, w Polsce. Kiedy przyszłam na świat, moja mama miała dwadzieścia trzy lata, tata dwadzieścia pięć lat, a mój brat, Kamil siedem lat. Dorastałam bez zwierząt, chociaż zawsze pragnęłam mieć psa rasy Border Collie. Kiedy miałam około dwunastu lat, mój brat przychodził po mnie do szkoły i razem chodziliśmy do sklepu, kupić coś fajnego. Nie można sobie wymarzyć lepszego brata. Kiedy miałam już siedemnaście lat i kończyłam liceum, rodzice zgodzili się, żebym wyjechała. Oczywiście dostarczali by mi pieniądze. Bardzo się cieszyłam. Wzięłam psa Border Collie, z hodowli Dynamo Border. Była to trzymiesięczna suczka, maści blue merle. Pokochałam ją od pierwszego wejrzenia. Wyjechałam z nią do Thouhts City, na studia medyczne. Wybrałam mieszkanie i zaczęłam żyć samodzielnie. Aktualnie mam osiemnaście lat, a moja Zoe rok. Mamy przed sobą piękne, nowe życie.
obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz