piątek, 2 stycznia 2015

Hannah

Londyn. 8,308 miliona mieszkańców. Tam byłam i jestem nikim. Nie wyróżniałam się zbytnio z tłumu. Ludzie widzieli mnie tylko przez ułamek sekundy i chwilę później nie pamiętali już mojej osoby, gdyż spoglądali na następnych przechodniów. Miałam zwykłą rodzinę od której już dawno się wyprowadziłam. Zatrudniłam się jako tatuażystka w okolicznym studiu tatuażu. Niestety wpadłam w monotonię. Coś czego za wszelką cenę chciałam uniknąć od dnia swoich narodzin. Zostawiłam mieszkanie i wyjechałam z kraju. Założyłam własne studio tatuażu i piercingu w Las Vegas. Poznałam pewną osobę. Mężczyzne który pokazał mi świat rozpusty. Miejsce w którym życie nabierało tempa nocą, gdy w uszach rozbrzmiewał dźwięk silników. Był moim trenerem od boksu. Tak, kochałam tą sztukę walki. Jednak w moim życiu znów musiały nastąpić zmiany. Przez hazard i nielegalne wyścigi miałam problemy z policją. Kolejny raz się wyprowadziłam. Zostawiłam wszystko co miałam i ulokowałam się w Thoughts City. Gdy tylko sprawa o mnie ucichnie wrócę i wszystko będzie tak jak przez te 2 lata wypełnione adrenaliną i ciągłą zabawą.
obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz