czwartek, 11 grudnia 2014

Alice

Jak myślisz, dlaczego jestem taka słaba? Dlaczego tak łatwo płaczę? Odpowiedź jest prosta: moje życie jest wieczną męczarnią. Rodzice wywalili mnie za drzwi, kiedy ukończyłam 6 rok życia. Piękny prezent urodzinowy. Urodziłam się w zimie, więc na dworze padał gęsty śnieg, a mróz ściskał gardło. Przygarnął mnie osiedlowy dom dziecka. Byłam tam najsłabszym ogniwem: wiecznie bita, płaczliwa dziewczynka. Wraz z wiekiem stawała się coraz sprytniejsza. Większość chłopców była na tyle mądra, żeby stawać poza moim zasięgiem. Gdy skończyłam 18 lat nareszcie wypuszczono mnie z tego piekła. Zaciągnęłam się na studia artystyczne, stypendium pozwoliło mi na wynajęcie mieszkania. Wybrałam Thoughts City. Warunki życiowe są tu dość przyzwoite, a cena nie jest taka wysoka. Więc zamieszkałam tu.
obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz